Welkom bij Share Your Socks! Een blog voor sokkenbreiers door sokkenbreiers. Hier kun je inspiratie vinden en delen over sokkenbreien (en haken). Het is de bedoeling om zoveel mogelijk informatie rondom sokkenbreien te delen. Er is voor elk wat wils. Als je net begint met sokkenbreien zijn de filpmjes die je onder de tab "tutorials" vindt misschien handig. Deze leiden je stap voor stap door het sokkenbreiproces.Misschien vind je het leuk om je zelfgebreide sokken hier te laten zien. Ben je een sokkenbrei professional, dan wil ik je vragen mede auteur te worden en je kennis en inspiratie hier te delen

Welcome at Share Your Socks! A blog for sock knitters by sock knitters. Let's share some inspiration and techniques about sockknitting over here. If you're just starting to learn how to knit socks the tutorials in this blog may come in handy and maybe you like to share your work here aswell. If you're a sock knitter professional I would like to ask you to become a co- author on this blog and share your skills and inspiration about sock knitting.

maandag 3 oktober 2011

Winnaar give away!!!

En de Winnaar van deze bolletjes is.....




LINE



Gefeliciteerd! Mail me even je gegevens naar info@josebianca.nl

3 opmerkingen:

  1. Gefeliceteerd Lina geen koude voeten voor jou deze winter ...... brei ze ...

    Groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joeppiiieee!!!!! gewonnen en dan ook nog sokkenwolletjes, dat had ik nu nooit gedacht dat ik hier zou kunnen winnen. Maar daarom maakt het me des te blijer dat ik toch gewonnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen